Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności
ROZUMIEM

Automatyzacja obsługi serwisowej!

Blisko 60 tyś użytkowników to czas, aby przejść na pełną automatyzację obsługi zgłoszeń serwisowych.

Od teraz dzwoniąc na naszą infolinię, zgłoszenia serwisowego / technicznego, dokonasz z wykorzystaniem automatycznego systemu diagnostycznego. 

 

Jak działa system? To proste:

1. Dzwonisz na naszą infolinię (32 7231500) wybierasz tonowo odpowiednią kolejkę (zgłoszenia techniczne to numer 8). Krótka zapowiedź informuje Cię o tym, w jaki sposób dokonać zgłoszenia. 

2. Po usłyszeniu sygnału, identyfikujesz swoją osobę podstawowymi danymi (imię i nazwisko + miejsce świadczenia usługi + telefon, pod którym jesteś dostępny) oraz opisujesz sprawę, która dotyczy Twojego zgłoszenia.

 

 I już! Od teraz o statusach swojego zgłoszenia będziesz informowany sms-owo.

 

Zero oczekiwania na połączenie a co za tym idzie szybko, sprawnie i rzeczowo.  

 

Jeżeli masz pytania, zachęcamy do kontaktu z naszym BOK telefonicznie lub @ info@syrion.pl.