Opis stanowiska:
- Zapewnienie obsługi serwisowej klientów firmy
- Telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientem
- Rozbudowa i serwis sieci teleinformatycznych (radiowych i kablowych)
- Zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury telekomunikacyjnej poprzez: monitorowanie urządzeń sieciowych, analizowanie zdarzeń systemowych, diagnostykę, lokalizowanie błędów usuwanie awarii
- Montaż i konfiguracja wszelkich urządzeń sieciowych
- Aktualizacja dokumentacji technicznej
- Wsparcie techniczne dla klientów oraz pracowników firmy
Wymagania:
- Znajomość technologii i urządzeń wiodących producentów sprzętu sieciowego, w szczególności D-Link, TP-Link, Mikrotik, Ubiquiti
- Znajomość zagadnień: TCP/IP, LAN/WAN, VLAN, DNS, DHCP, NAT
- Praktyczna znajomość systemu operacyjnego Windows
- Prawo jazdy kat. B
- Posiadanie wiedzy w zakresie instalacji elektrycznych
- Wykształcenie techniczne (informatyka , telekomunikacja lub pokrewne)
- Znajomość j.angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność jasnego formuowania problemów i rozwiązań w kontaktach z klientami
- Umiejętność ustalania priorytetów i zdolności analityczne
- Samodzielność, zdecydowanie, punktualność, silna motywacja do pracy, łatwość nawiązywania kontaktów i kultura osobista
- Praca w systemie zmianowym
- Bardzo dobry stan zdrowia
- Praca na wysokości powyżej 3m
- Dyspozycyjność
- Doświadczenie minimum 2-letnie na podobnym stanowisku
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość technologii VOIP oraz central telefonicznych
- Znajomość budowy, pomiarów i eksploatacji sieci światłowodowych (WDM, GPON)
Oferujemy:
- Pewne i stałe wynagrodzenie
- Rozwój zawodowy i osobisty
- Urozmaicony zakres projektów, ciekawe wyzwania, zdobycie bogatego doświadczenia
- Dostęp do najnowszych technologii teleinformatycznych
- Dobrą atmosferę pracy
- Pracę w młodym zespole
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
APLIKUJ