Oferta biznesowa
Przygotowaliśmy szeroką ofertę dla klientów biznesowych, którzy poszukują najlepszych rozwiązań sieciowych dla swojej firmy. Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły współpracy i przedstawić nam swoje potrzeby.
Transmisjadanych
Połączymy w sieci LAN twoje oddziały! Z pomocą transmisji danych połączymy ze sobą wiele Twoich oddziałów w kraju lub poza granicami. Zapewnimy bezpieczeństwo Twoich danych, stabilną i gwarantowaną przepustowość pomiędzy oddziałami.
Najważniejsze:
- realizacja w warstwie L2/L3 bez limitu VLAN-ów (QinQ),
- realizacja MPLS/BGP,
- pomoc techniczna 24h/7/365,
- gwarancja przepustowości (CIR),
- określony czas reakcji serwisowej (SLA) od 24H do 1H.
Połączeniadla profesjonalistów
Z Syrionem nie musisz się martwić o jakość świadczonych przez siebie usług, które w dzisiejszych czasach bardzo często uzależnione są od internetu. Dbamy o to by nasza oferta dla firm była dostosowana do Twojej firmy, tak by zadbać o wszystkie Twoje potrzeby. Wystarczy, że powiesz nam czego potrzebujesz, a my dostosujemy się do Ciebie i to zapewnimy.
Pewne i stabilnez pełnym wsparciem
Nie chcesz martwić się o sieć w swojej firmie? Syrion zapewni Ci niezawodny i stały dostęp do internetu. Zapewnimy Ci łącze o prędkości dostosowanej do Twoich potrzeb.
Infrastruktura DWDM, na której działamy pozwala na dostarczenie do Twojej firmy internetu o dowolnej prędkości, wraz z gwarancją przepustowości (CIR) na poziomie 99,9%. Jeżeli będziesz potrzebować dodatkowego zabezpieczenia dla swojej sieci możemy zapewnić Ci backup lub redundantne łącze. Natomiast o stały dostęp do internetu, zadba nasze wsparcie techniczne dostępne 24 godziny, 365 dni w roku z uwzględnieniem twojego poziomu SLA (czas reakcji serwisowej).
Częste pytania
Jak mogę poznać ofertę Biznesową?
Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu (32) 72 31 505 lub e-mail: biznes@syrion.pl, przedstaw Opiekunowi swoje wymagania, a on na ich podstawie przygotuje dla Ciebie propozycję współpracy.
Jakie prędkości mogę uzyskać w ramach współpracy biznesowej?
Prędkości zostaną dostosowane do Twoich wymagań. Możemy świadczyć usługę od 1Mbps symetrycznie do 100Gbps symetrycznie.
W jaki sposób zostanie udostępnione łącze?
Udostępniamy łącze w trybie bridge (przeźroczystym). Za pomocą karty ustawień skonfigurujesz połączenia na własnej sieci wewnętrznej. Jeżeli nie masz własnej sieci wewnętrznej, dostarczymy Ci router Wifi i skonfigurujemy połączenie.
Jakie są opłaty początkowe?
Po wstępnej akceptacji oferty przygotowanej przez Opiekuna, nasz projektant pojawi się u Ciebie na miejscu i oszacuje dokładny koszt inwestycji. Koszty inwestycyjne możesz pokryć jednorazowo lub wliczymy je w wartość twojego kontraktu.
Jaki jest czas oczekiwania na podłączenie?
Termin realizacji możemy ustalić po wizycie naszego projektanta.
Czy prędkości usług internetowych w ofercie biznes są gwarantowane?
Tak, w ofercie biznes masz gwarancję przepustowości (CIR) na poziomie 99,9*
Adres IP jest stały czy zmienny?
W ramach współpracy biznesowej, zawsze otrzymujesz co najmniej jeden stały adres IP – powiedz nam czego potrzebujesz a ofertę dostosujemy.
Czym się różni łącze symetryczne od asymetrycznego?
Internet symetryczny cechuje się taką samą prędkością pobierania jak i wysyłania. W przypadku łączy asymetrycznych prędkości pobierania oraz wysyłania są różne.
Jaki będę miał czas reakcji serwisowej (SLA)?
Indywidualnie dostosujemy czas reakcji do twoich potrzeb. Najniższy czas reakcji serwisowej wynosi 1H.
W jakiej technologii zbudowany jest szkielet sieci?
Szkielet naszej sieci opiera się o technologię DWDM oraz CWDM.
Czy mogę połączyć oddziały swojej firmy w sieć LAN?
Tak, możemy połączyć Twoje oddziały w sieć LAN, za pomocą transmisji danych. Usługa dostępna w całej Unii Europejskiej.
Telefonia jest w technologii analogowej czy VoIP?
W ramach współpracy otrzymujesz telefonię w technologii VoIP, czyli komunikację przez sieć internetową.
Czy mogę przenieść swoje numery stacjonarne?
Tak, możesz przenieść numery do naszej sieci. Obsłużymy zarówno jeden numer jak i pule numerów.
Jak działa usługa FAX?
Możesz przenieść numer FAX do naszej sieci i prowadzić całą komunikację za pomocą skrzynki mailowej.
Czym się różni usługa Wirtualnej Centrali od IVR (Call Center)?
Usługa Wirtualnej Centrali jest dla mniej wymagających klientów, pozwala stworzyć podstawową zapowiedź oraz kierowanie połączeń na numery wewnętrzne. Usługa IVR cechuje się bardzo rozbudowanym system zarządzania ruchem głosowym w Twojej sieci wewnętrznej udostępniając Ci wszystkie możliwości najbardziej rozbudowanych fizycznych central.
Mogę nagrywać rozmowy z moimi klientami?
Usługa IVR umożliwia rejestrowanie rozmów - poinformuj nas wcześniej, że tego potrzebujesz.
Jakie są pakiety minut w ofercie biznes?
Pakiety minut w ofercie biznesowej są dopasowywane indywidualnie dla potrzeb klienta, od podstawowego pakietu na telefony stacjonarne oraz komórkowe w PL, do najbardziej rozbudowanych pakietów ukierunkowanych na wybrane kraje świata.
Mam dostęp do swoich billingów?
Każdy klient otrzymuje dostęp do Panelu Abonenckiego w którym dostępne są wszystkie billingi.