Pomoc
Pojedynczy Punkt Kontaktowy (DSA)
Zgodnie z wymaganiami Art. 11 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (Akt o usługach cyfrowych), udostępniliśmy pojedynczy punkt kontaktowy dla organów państw członkowskich, Komisji i Rady Usług Cyfrowych.
Przyjmujemy:
- nakazy dotyczące działań przeciwko określonym nielegalnym treściom lub udzielenia określonych informacji, przekazywane przez odpowiednie krajowe organy sądowe lub administracyjne,
- korespondencję od organów właściwych, Koordynatora ds. Usług Cyfrowych, Komisji oraz Rady Usług Cyfrowych.
Zgłoszenia przyjmujemy elektronicznie na adres email dsa@play.pl.
Korespondencję obsługujemy zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (Akt o usługach cyfrowych).
Treści nielegalne lub szkodliwe (Akt o usługach cyfrowych)
Od 17 lutego 2024 obowiązuje Syrion rozporządzenie unijne DSA - Digital Service Act, czyli Akt o usługach cyfrowych.
W ramach DSA Syrion podlega jako tzw. dostawcy usług pośrednich (art. 4 DSA) w zakresie usługi zwykłego przekazu (mere conduit - dostawca usług przekazujący jedynie informacje, bez odpowiedzialności za ich treść) rozumianej jako transmisję w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych przez odbiorcę usługi lub zapewnieniu dostępu do sieci telekomunikacyjnej
Jeśli chcesz zgłosić nielegalne lub szkodliwe treści - skontaktuj się z nami.
Jak podłączyć system Deco przewodowo i bezprzewodowo?
Zacznij od podłączenia Deco kablem sieciowym do portu LAN w swoim routerze lub punkcie Bridge, podłącz urządzenie do prądu.
Następnie pobierz i uruchom aplikację DECO.
Pobierz wersję na system Android
Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie aplikacji, aby skonfigurować urządzenie.
Jak podłączyć TV?
Dekoder podłączamy do routera kablem sieciowym, następnie kablem HDMI podłączamy go do telewizora. Kabel zasilający podłączamy do prądu. Wówczas nastąpi automatyczna konfiguracja dekodera.
Jakie są możliwości aplikacji TP-Link?
Aplikację TP Link Deco możesz pobrać na swój telefon ze strony:
Pozwala ona na wygodne zarządzanie swoją siecią bezprzewodową z dowolnego miejsca - zarówno z biura, jak i z własnej kanapy.
- Aplikacja zarządza Twoimi wszystkimi sieciami Deco i połączonymi do ich urządzeniami.
- W aplikacji można wyświetlić listę połączonych urządzeń, zawieszać i wznawiać ich dostęp do Internetu, testować prędkość sieci, przydzielać urządzeniom priorytety lub je blokować.
- Kontrola rodzicielska - z pomocą aplikacji możesz z łatwości zapewnić bezpieczeństwo podczas korzystania z Internetu. Możesz tworzyć profile dla wszystkich członków rodziny i ustawiać dla nich indywidualne ustawienia takie jak: limity korzystania z Internetu, przypisywanie konkretnych urządzeń, blokowanie stron nieodpowiednich dla danej grupy wiekowej, podgląd aktywności użytkowników w Internecie czy też zawieszanie dostępu do sieci.
- Otrzymywanie comiesięcznych raportów użytkowania sieci.
- Automatyczne interakcje z Twoimi sprzętami podłączonymi do sieci
- Ustalanie priorytetów dla urządzeń - ustalanie które urządzenia mają mieć stały dostęp do najszybszego połączenia lub ustawianie priorytetu na określony czas.
Gdzie znajdę swoje faktury?
Swoją Fakturę znajdziesz w Wirtualnym Biurze Obsługi Klienta, tam również z pomocą płatności ekspresowych będziesz mógł dokonać płatności za pomącą przelewu lub BLIK.
Jak zgłaszać usterkę?
W celu zgłoszenia usterki skontaktuj się z nami pod numerem 32 723 15 00. Jesteśmy dostępni dla Ciebie 24h na dobę 365 dni w roku.
Jak przedłużyć umowę bez wychodzenia z domu?
Kończy Ci się umowa z Syrionem i chcesz ją przedłużyć? Bardzo nam miło! Prawdopodobnie nasz handlowiec skontaktuje w związku z tym. Jeżeli zechcesz przedłużyć umowę wcześniej skontaktuj się z nami pod numerem 32 723 15 00 lub adresem email info@syrion.pl. Przedłużenie umowy jest możliwe w wersji dokumentowej, kiedy nie jest konieczne spotkanie z nami i możesz to zrobić bez wychodzenia w domu.