• CSR
  • Kariera
  • Grupa Syrion
  • TWÓJ SYRION
Syrion
  • Internet
  • Telewizja
  • Telefon
  • Oferta biznesowa
  • Technologie
  • Pomoc
  • Blog
  • Kontakt
  • CSR
  • Kariera
  • Grupa Syrion
  • TWÓJ SYRION

Pomoc

Znajdź odpowiedzi, których potrzebujesz
Ogólne
Internet
Telewizja
Telefon

Jak podłączyć system Deco przewodowo i bezprzewodowo?

Zacznij od podłączenia Deco kablem sieciowym do portu LAN w swoim routerze lub punkcie Bridge, podłącz urządzenie do prądu.

Następnie pobierz i uruchom aplikację DECO.

Pobierz wersję na system Android

Pobierz wersję na system iOS

Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie aplikacji, aby skonfigurować urządzenie.

Jak podłączyć TV?

Dekoder podłączamy do routera kablem sieciowym, następnie kablem HDMI podłączamy go do telewizora. Kabel zasilający podłączamy do prądu. Wówczas nastąpi automatyczna konfiguracja dekodera.

Jakie są możliwości aplikacji TP-Link?

Aplikację TP Link Deco możesz pobrać na swój telefon ze strony:

Aplikacja na system Android

Aplikacja na system iOS

Pozwala ona na wygodne zarządzanie swoją siecią bezprzewodową z dowolnego miejsca - zarówno z biura, jak i z własnej kanapy.

  • Aplikacja zarządza Twoimi wszystkimi sieciami Deco i połączonymi do ich urządzeniami.
  • W aplikacji można wyświetlić listę połączonych urządzeń, zawieszać i wznawiać ich dostęp do Internetu, testować prędkość sieci, przydzielać urządzeniom priorytety lub je blokować.
  • Kontrola rodzicielska - z pomocą aplikacji możesz z łatwości zapewnić bezpieczeństwo podczas korzystania z Internetu. Możesz tworzyć profile dla wszystkich członków rodziny i ustawiać dla nich indywidualne ustawienia takie jak: limity korzystania z Internetu, przypisywanie konkretnych urządzeń, blokowanie stron nieodpowiednich dla danej grupy wiekowej, podgląd aktywności użytkowników w Internecie czy też zawieszanie dostępu do sieci.
  • Otrzymywanie comiesięcznych raportów użytkowania sieci.
  • Automatyczne interakcje z Twoimi sprzętami podłączonymi do sieci
  • Ustalanie priorytetów dla urządzeń - ustalanie które urządzenia mają mieć stały dostęp do najszybszego połączenia lub ustawianie priorytetu na określony czas.

Gdzie znajdę swoje faktury?

Swoją Fakturę znajdziesz w Wirtualnym Biurze Obsługi Klienta, tam również z pomocą płatności ekspresowych będziesz mógł dokonać płatności za pomącą przelewu lub BLIK.

Jak zgłaszać usterkę?

W celu zgłoszenia usterki skontaktuj się z nami pod numerem 32 723 15 00. Jesteśmy dostępni dla Ciebie 24h na dobę 365 dni w roku.

Jak przedłużyć umowę bez wychodzenia z domu?

Kończy Ci się umowa z Syrionem i chcesz ją przedłużyć? Bardzo nam miło! Prawdopodobnie nasz handlowiec skontaktuje w związku z tym. Jeżeli zechcesz przedłużyć umowę wcześniej skontaktuj się z nami pod numerem 32 723 15 00 lub adresem email info@syrion.pl. Przedłużenie umowy jest możliwe w wersji dokumentowej, kiedy nie jest konieczne spotkanie z nami i możesz to zrobić bez wychodzenia w domu.

Zapisz się

do naszego newslettera

Dołącz do nas i jako pierwszy dowiaduj się o nowościach w naszych działaniach, ciekawostkach technologicznych czy hitach kinowych wartych obejrzenia.

Oferta
  • Internet
  • Telewizja
  • Telefon
  • Oferta biznesowa
  • Technologie
  • Zasięg Syrion
  • Promocje
Na skróty
  • Pomoc
  • Blog
  • Grupa Syrion
  • Twój Syrion
  • Cennik
  • CSR
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Pomoc i wsparcie
Numer telefonu
32 723 15 00
E-mail:
info@syrion.pl
Jesteśmy dostępni
24h / 7 dni w tygodniu
Biuro obsługi
Numer telefonu
32 723 15 00
E-mail:
info@syrion.pl
Znajdź nas
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Linkedin
Syrion
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na używanie cookies.
Copyright © 2022-2023 syrion.pl
Wykonawca:Profesjonalne strony internetowe - FlatArt