Pomoc
Jak podłączyć system Deco przewodowo i bezprzewodowo?
Zacznij od podłączenia Deco kablem sieciowym do portu LAN w swoim routerze lub punkcie Bridge, podłącz urządzenie do prądu.
Następnie pobierz i uruchom aplikację DECO.
Pobierz wersję na system Android
Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie aplikacji, aby skonfigurować urządzenie.
Jak podłączyć TV?
Dekoder podłączamy do routera w celu połączenia z siecią bezprzewodową, następnie kablem HDMI podłączamy go do telewizora. Kabel zasilający podłączamy do prądu. Wówczas nastąpi automatyczna konfiguracja dekodera.
Jakie są możliwości aplikacji TP-Link?
Aplikację TP Link Deco możesz pobrać na swój telefon ze strony:
Pozwala ona na wygodne zarządzanie swoją siecią bezprzewodową z dowolnego miejsca - zarówno z biura, jak i z własnej kanapy.
- Aplikacja zarządza Twoimi wszystkimi sieciami Deco i połączonymi do ich urządzeniami.
- W aplikacji można wyświetlić listę połączonych urządzeń, zawieszać i wznawiać ich dostęp do Internetu, testować prędkość sieci, przydzielać urządzeniom priorytety lub je blokować.
- Kontrola rodzicielska - z pomocą aplikacji możesz z łatwości zapewnić bezpieczeństwo podczas korzystania z Internetu. Możesz tworzyć profile dla wszystkich członków rodziny i ustawiać dla nich indywidualne ustawienia takie jak: limity korzystania z Internetu, przypisywanie konkretnych urządzeń, blokowanie stron nieodpowiednich dla danej grupy wiekowej, podgląd aktywności użytkowników w Internecie czy też zawieszanie dostępu do sieci.
- Otrzymywanie comiesięcznych raportów użytkowania sieci.
- Automatyczne interakcje z Twoimi sprzętami podłączonymi do sieci
- Ustalanie priorytetów dla urządzeń - ustalanie które urządzenia mają mieć stały dostęp do najszybszego połączenia lub ustawianie priorytetu na określony czas.
Gdzie znajdę swoje faktury?
Swoją Fakturę znajdziesz w Wirtualnym Biurze Obsługi Klienta, tam również z pomocą płatności ekspresowych będziesz mógł dokonać płatności za pomącą przelewu lub BLIK.
Jak zgłaszać usterkę?
W celu zgłoszenia usterki skontaktuj się z nami pod numerem 32 723 15 00. Jesteśmy dostępni dla Ciebie 24h na dobę 365 dni w roku.
Jak przedłużyć umowę bez wychodzenia z domu?
Kończy Ci się umowa z Syrionem i chcesz ją przedłużyć? Bardzo nam miło! Prawdopodobnie nasz handlowiec skontaktuje w związku z tym. Jeżeli zechcesz przedłużyć umowę wcześniej skontaktuj się z nami pod numerem 32 723 15 00 lub adresem email info@syrion.pl. Przedłużenie umowy jest możliwe w wersji dokumentowej, kiedy nie jest konieczne spotkanie z nami i możesz to zrobić bez wychodzenia w domu.