• CSR
  • Kariera
  • Grupa Syrion
  • TWÓJ SYRION
Syrion
  • Internet
  • Telewizja
  • Telefon
  • Oferta biznesowa
  • Technologie
  • Pomoc
  • Blog
  • Kontakt
  • CSR
  • Kariera
  • Grupa Syrion
  • TWÓJ SYRION

Pomoc

Znajdź odpowiedzi, których potrzebujesz
Ogólne
Internet
Telewizja
Telefon

Jak podłączyć system Deco przewodowo i bezprzewodowo?

Zacznij od podłączenia Deco kablem sieciowym do portu LAN w swoim routerze lub punkcie Bridge, podłącz urządzenie do prądu.

Następnie pobierz i uruchom aplikację DECO.

Pobierz wersję na system Android

Pobierz wersję na system iOS

Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie aplikacji, aby skonfigurować urządzenie.

Jak podłączyć TV?

Dekoder podłączamy do routera w celu połączenia z siecią bezprzewodową, następnie kablem HDMI podłączamy go do telewizora. Kabel zasilający podłączamy do prądu. Wówczas nastąpi automatyczna konfiguracja dekodera.

Jakie są możliwości aplikacji TP-Link?

Aplikację TP Link Deco możesz pobrać na swój telefon ze strony:

Aplikacja na system Android

Aplikacja na system iOS

Pozwala ona na wygodne zarządzanie swoją siecią bezprzewodową z dowolnego miejsca - zarówno z biura, jak i z własnej kanapy.

  • Aplikacja zarządza Twoimi wszystkimi sieciami Deco i połączonymi do ich urządzeniami.
  • W aplikacji można wyświetlić listę połączonych urządzeń, zawieszać i wznawiać ich dostęp do Internetu, testować prędkość sieci, przydzielać urządzeniom priorytety lub je blokować.
  • Kontrola rodzicielska - z pomocą aplikacji możesz z łatwości zapewnić bezpieczeństwo podczas korzystania z Internetu. Możesz tworzyć profile dla wszystkich członków rodziny i ustawiać dla nich indywidualne ustawienia takie jak: limity korzystania z Internetu, przypisywanie konkretnych urządzeń, blokowanie stron nieodpowiednich dla danej grupy wiekowej, podgląd aktywności użytkowników w Internecie czy też zawieszanie dostępu do sieci.
  • Otrzymywanie comiesięcznych raportów użytkowania sieci.
  • Automatyczne interakcje z Twoimi sprzętami podłączonymi do sieci
  • Ustalanie priorytetów dla urządzeń - ustalanie które urządzenia mają mieć stały dostęp do najszybszego połączenia lub ustawianie priorytetu na określony czas.

Gdzie znajdę swoje faktury?

Swoją Fakturę znajdziesz w Wirtualnym Biurze Obsługi Klienta, tam również z pomocą płatności ekspresowych będziesz mógł dokonać płatności za pomącą przelewu lub BLIK.

Jak zgłaszać usterkę?

W celu zgłoszenia usterki skontaktuj się z nami pod numerem 32 723 15 00. Jesteśmy dostępni dla Ciebie 24h na dobę 365 dni w roku.

Jak przedłużyć umowę bez wychodzenia z domu?

Kończy Ci się umowa z Syrionem i chcesz ją przedłużyć? Bardzo nam miło! Prawdopodobnie nasz handlowiec skontaktuje w związku z tym. Jeżeli zechcesz przedłużyć umowę wcześniej skontaktuj się z nami pod numerem 32 723 15 00 lub adresem email info@syrion.pl. Przedłużenie umowy jest możliwe w wersji dokumentowej, kiedy nie jest konieczne spotkanie z nami i możesz to zrobić bez wychodzenia w domu.

Zapisz się

do naszego newslettera

Dołącz do nas i jako pierwszy dowiaduj się o nowościach w naszych działaniach, ciekawostkach technologicznych czy hitach kinowych wartych obejrzenia.

Oferta
  • Internet
  • Telewizja
  • Telefon
  • Oferta biznesowa
  • Technologie
  • Zasięg Syrion
  • Promocje
Na skróty
  • Pomoc
  • Blog
  • Grupa Syrion
  • Twój Syrion
  • Cennik
  • CSR
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Pomoc i wsparcie
Numer telefonu
32 723 15 00
E-mail:
info@syrion.pl
Jesteśmy dostępni
24h / 7 dni w tygodniu
Biuro obsługi
Numer telefonu
32 723 15 00
E-mail:
info@syrion.pl
Znajdź nas
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Linkedin
Syrion
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na używanie cookies.
Copyright © 2022-2023 syrion.pl
Wykonawca:Profesjonalne strony internetowe - FlatArt